My photo
Batu Pahat, Johor
*known as kia probably *UTM student 11/15 *bachelor of Mechanical engineering in industrial *full time in bloggering when bored

Monday, January 9, 2012

Tak salah nak berkawan dengan sape-sape pon :)

 Salam,, :) aloha, semalam baru je done final mathematics engineering yang menggilar tu. Mane xnyer, study last minute. Sape suro kan +_+. Nak buat camne, banyak sgt free, tu yang sampai tertangguh-tangguh jep. At last, hamek kaw, sehari gune nak study 9 bub! OMG. I done  it! giler kan.hahaha. btw, tu just sekali lalu jep, bukan aku paham mane pon.. And aku hope not repeat it next sem or year! aminnn...
Sejak akhir-akhir nie, aku cam rase terbeban dengan macam-macam masalah. Entahlah kenape :( Rase cam kawan-kawan tu jauh jep. Tapi aku malas lah nak fikir sangatkan.. Tah-tah, dorang pon xpiki pon kau :P so chill girl!
Tapi I'm really miss my friends.. :( 




Lily, salwa, nadia :)
xsangka, dah besor dah sume. Nie last jumpe lepas abes SPM aritu then xjumpe dah sampai skunk. yelah, masing-masing busy. Classmate mase sekolah rendah dulu. Macam-macam kenangan kite share kan.
Salwa & Nadia (USM') 
lily (-_-) susa nak contact die nie..
p/s; gemuknye aku 




when i in girls school.. It amazing :)
Mereke sahabat di STA, 3 tahun bersame-same mencipte memorie, belajar mematuredkan diri, sumpah rindu. hawe, ain, fatin, halida, huda, jane, niswa, rot-rot, cemah, 1mus, 2&3 muj, really miss u

that my girls. 2 tahun yang sangat bermakne. Aku belajar menjadi pemimpin, tapi siyez, aku xlayak.haha. Sayang-sayangku, ain, fara,sukie,fifi,and ramai lagi membuke luas mate aku pasal dunie nie. Damn, miss u. 2 tahun da xjumpe Fara Jehan. bilalah dapat jumpe kan.

Sumpah PLKN tu sangat best!
Kem sri perkasa mantin
kump 7/2010
kompeni alpha

Matrikulasi Teknikal Kedah
a lots of memories >
rindu mereka

Hidup mesti diteruskan,rite?!
so, aku terime ape jep yang berlaku, xkesalah jike mereke xmahu berkawan dengan ak, coz aku tau aku ade rakan yang boleh terime aku sebagai sahabat mereke.
pikir kehadapan. even aku sangat rindukan kau gary :( xpelah, maybe sume yang berlaku ade hikmah. aku bukan yang terbaik tok berkawan dengan kau.
k, mengantok sangat, mengalir air mate mengingati sahabat-sahabtku. :)

Last but not least, 

HAPPY BIRTHDAY TO YOU NURUL HUSNA NORDIN aka HUZEN,
really miss u, thanks for call me +_+ tu pon sebab kau xtau tu num aku.


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih ye!