My photo
Batu Pahat, Johor
*known as kia probably *UTM student 11/15 *bachelor of Mechanical engineering in industrial *full time in bloggering when bored

Tuesday, January 31, 2012

Handball

salam,
hari nie rase nak penuhkan entry pasal handball. Rase lama la pulakkan xkeluarkan peluh. Semangat nak beriadah tu ade, tapi biler da on time, banyak pulak die punyer alasanlah, masalah. Btw aku da berkecimpung maen sport nie since darjah 5 lagi. permainan yang memerlukan stamina yang tinggi *padalah aku lembik je kalau men, xsampai 10 min dah mintak change player.hahaha* , tangan yang kuat tok baling bola *yang sekarang nie buat tangan aku mengalahkan tangan lelaki, siap ade muscle. memang xbole blah, ade orang cakap aku tough tu, memang sadis dengar* xpe2, I'll try to kecikkan tangan balek.huhuhu.
Dulu mase form 3, pernah jadi wakil untuk daerah Batu Pahat je pon. Maen pon xhebat mane kan. :P sebub player pon xramai yang kidal, coz aku kidal.. Pastu pindah teknik pontian, wakil untuk pontian pulak la kan. Sampai la form 5.. tapi maen untuk pontian xpenah menang pon.hahaha.
So skunk da masuk u dah, mule2 kononnye nak men sofbal la untuk u, tapi cam xle menjiwai la plak kan. Tup2 dapat msj dari team handball utm, panggil untuk training. so pegi jelah. Sedih tol, dari reramai yang dipanggil budak2 1st year nie, aku berdue je ngan shu (cosmate) yang pegi.
xpelah, maybe lepas nie ramailah yang turun. Seronok tu memanglah, tapi tu lah, penat kowt. Hitam muke tu xpayah cite la kan.hahaha.

nie team handball sekolah mase form 5

ni juga :)
yang training just seminggu, bebaloi la kot dapat number 4.

selekehnye mase sekolah dulu.hehehe

nie mase wakil pontian dulu, wah rindunye orang-orang pontian disana

and now, nie team UTM

so, hopefully bolehlah men betol-betol even da gemuk.hahaha :) nie cuti patotnye aku bina stamina, tpi aku bine lemak jep. Da tu je yang ade depan mate, Tapi sem 2 nie aku dapat koku kayak. Hope so aku pon bole perform. Best kot men kayak tu, teringat la pulak mase PLKN dulu.huhu..
k la, close entry dengan salam semua :P



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih ye!