My photo
Batu Pahat, Johor
*known as kia probably *UTM student 11/15 *bachelor of Mechanical engineering in industrial *full time in bloggering when bored

Tuesday, December 27, 2011

Aku tak nak bagi harapan kat sape-sape :)

* before nie aku suke kawan dengan kaw coz kau kawan yang caring, understanding,...
* kau selalu bagi aku semangat biler aku down, thanks dude ~
*sampai mase kau break dengan girl kau pon kau still maintain cool~ like this boy ^_^
* tapi kau selalu bagi nasihat kat aku pasal boifen nie. Suroh aku jage baek-baek die. Yee,, tu lah pe yang ak buat skarang nie
* kaw jugaklah orang pertame aku cari, orang pertame yang aku lepaskan beban, masalah nie coz aku tau kau lah satu-satunye pendengar yang baik untuk aku.
* kau jugaklah orang pertame aku bagitau biler aku ade masalah dengan boy ak. T_T
*tapi semua tu da xde dah skarang.
*biler kau cakap something kat aku, aku rase 'janggal' tok anggap kau mcm biase
*aku hanye mahu kaw sebagai friendzone aku jep. tak lebih  :(
*tapi biler kau kate kau mengarap more dari ape yang ade skarang, aku jadi serbe salah
*maaflah kawan, aku xboleh
*tapi biler aku tengok semua perempuan kaw layan macam tu, aku naek menyampah
*maaf sekali lagi. Aku xsuke dilayan macam tu
*aku remove skype, fb kau, ukan makne aku lupe, tapi hanye nak menghindari. Maybe ini jalan terbaik
*aku lebih selesa begini, ade kawan yang memahami,
*teman hidup maybe bukan ape yang aku harapkan sekarang


Kbabai ~

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih ye!